Aris Maat

Algemeen bestuurlijke zaken

Aris Maat, onze fractievoorzitter, houdt van sport en heeft een brede muzikale belangstelling. Zijn belangrijkste ambitie als raadslid? ‘Hard werken om de beloften aan de kiezer waar te maken.’

Aris is lid van de commissie Algemeen Bestuurlijke Zaken en voorzitter van de commissie Welzijn & Onderwijs.

Over Ouderkerk en integriteit

door Aris Maat op 6 augustus 2014

Tijdens de raadsvergadering van 9 juli jl. zou de PvdA de integriteit van de raadsvoorzitter ter discussie hebben gesteld. Wij zijn ervan beschuldigd infame en niet bewezen beschuldigingen te hebben geuit aan het adres van de burgemeester.

Lachen… tot tranen aan toe

door Aris Maat op 31 januari 2014

Nederland maakt zich weer op voor gemeenteraadsverkiezingen. Spannend! Omdat Ouderkerk betrokken is in een herindeling van de K5-gemeenten mogen wij een halfjaar later, in november, onze stem uitbrengen. Ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik hier blij om ben.

Over de rooie

door Aris Maat op 21 augustus 2013

Ik ging flink over de rooie ging toen ik in het AD las dat ons zorgcentrum Geerestein gaat sluiten. Zorgpartners is genoodzaakt vier zorginstellingen te sluiten. Bezuinigen moet, óók op de zorg ja. En het doet ons allen pijn – maar je blijft toch wel met je fikken van onze ouderen en ons Geerestein af!